آخرین خبرها
خانه ---» ابا شهید مرحوم دكتر حاج محمد حسن طاهری ---» دلنوشته ها و خاطرات دوستان ---» نطق مهندس طاهرى در پی حمله تروریستی منافقین به منزل دکتر طاهری

نطق مهندس طاهرى در پی حمله تروریستی منافقین به منزل دکتر طاهری

نطق مهندس طاهرى (برادر ابا شهید) در پی حمله تروریستی منافقین به منزل دکتر طاهری


بسم الله الرحمن الرحیم. لاحول ولاقوه الا بالله العلى العظیم.
مجلس شورای اسلامی، مجلس اول، جلسه ۱۸۹، تاریخ: ۱۲/ ۵/ ۶۰

درباره حادثه روز جمعه چون اکثر مردم نمایندگان محترم قضیه خوب برایشان روشن نشده بود که دو سه دقیقه مطلب کاملاً روشن بشود. استاندار فارس از نمایندگان فارس دعوت کردند به آنجا، چون سمینارى بود و ما روز جمعه در آن سمینار بودیم و براى افطار من خودم دعوت داشتم منزل برادرم دکتر طاهرى، ما رفتیم آنجا براى افطار ولى ایشان در جاى دیگرى دعوت داشتند باتفاق رفتیم درجاى دیگر، چنددقیقه بعدش عده اى ازخانواده آقاى دکتر براى دیدن ایشان (چون روزقبل مطب ایشان را ضد انقلاب آتش زده بود. این نکته راهم عرض کنم که ایشان مطبش تمام وقت دراختیار مردم است و اخیرآ هم به پیشنهاد ایشان ویزیت دکترهاى فارس از مبلغ‌هاى بالا به بیست تومان تثبیت کردند و قرار گذاشتند دکترهاى عمومى که ویزیتشان حداکثر بیست تومان باشد) به خاطراین خدمات عده اى از بستگان به دیدن ایشان می‌آیند، حدود ساعت ۹ ضدانقلاب که مسلم شده از گروه مجاهدین خلق بودند و به قصد ترور بنده و برادرم و شاید احتمال می‌دادند عده‌اى از نمایندگان آنجا هستند به قصد ترور اینها وارد منزل می‌شوند، از دو طرف وارد هال می‌شوند، و با وجود این‌که مى‌بینند آنجا کسى نیست و آنهائى که مورد نظرشان نیست و یک عده بچه و پیرمرد و پیرزن هستند، همه اینها را به رگبار مسلسل مى بندند، بطوری که درجا سه نفر از اینها کشته می‌شوند و بقیه هم زخمى می‌شوند.

فقط من می‌خواستم ملت ایران را توجه بدهم به ماهیت مجاهدین خلق، که این ماهیتشان است که اینهائى که طرف هستند، می‌خواهند بنده را ترور کنند بیایند افراد بیگناه و بیطرف را به این وضع فجیع ترور می‌کنند، فقط نکته اصلى این است که ملت ایران، مخصوصآ هوادار اینها، چون عمل نشانگر ماهیت گروه است، بنده گناهکار، خیلى خوب، تصویب کردند ترور انقلابى من و برادرم و سایر نمایندگان را، خوب وقتى می‌آیند مى‌بینند در منزل یک مشت پیرمرد و پیرزن و بچه کوچک است، قاعدتآ باید ول کنند.

همین گروه مجاهدین در سابق موقعی که می‌خواستند یک آمریکائى را ترور کنند، آنقدر دقت می‌کردند که مبادا راننده سرهنگ آمریکائى ترور بشود، پس اى ملت ایران! و اى هواداران مجاهدین خلق! و سایر گروه‌هاى ضدانقلابى دقت کنید بنظر من همین یک عمل کافى هست براى بطلان اینها

در ضمن اینکه من تسلیت مى‌گویم به بستگان برادرم، ولى خوب این شهادتى در آخر ماه مبارک تبریکى است که آنها به لقاء خدا پیوستند و تبریک عرض می‌کنم و خیلى خوش‌وقت هستم که انشاء الله و از خداوند می‌خواهم که بنده هم بالاخره پس از اینکه وظیفه‌ام را انجام بدهم، دراین راه شهید بشوم، و ازشهادت هیچ هراسى ندارم.

در این ماه همه ما دعا کردیم “و قتلآ فى سبیل الله وفق لنا” ولى به هیچ عنوان نمی‌توانند ملت رزمنده ایران را از صحنه خارج کنند.

در ضمن عرض می‌کنم که یکى از افراد منزل که عضو بسیج بود، جوان خردسال ده، دوازده ساله‌اى فورى اسلحه اى که آنجا بوده برمى دارد و می‌گوید ترسوها نروید بایستید و یکى از اینها را می‌زند، خوشبختانه یکى از آنها آنجا جزاى خودش را مى‌بیند و دیگرى فرار مى‌کند.

یکى هم مساله حوزه انتخابیه کازرون در آخر ماه مبارک رمضان (رئیس وقتتان تمام است) نزدیک افطار یکى از علمای کازرون بنام آقاى دانشجو که پیش‌نماز مسجد، پیش‌نماز مردمى که قاطبه مردم به او اقتدا می‌کنند، هیچ مسوولیت دولتى هم نداشته است، نه قاضى شرع بوده، نه چیزى بوده، باز از همین گروهک منافقین موقعی که می‌خواهد وارد منزل بشود از پشت سر ناجوانمردانه او را ترور مى‌کنند و من این ترور ناجوانمردانه و فقدان ایشان را به مردم محترم کازرون هم تسلیت عرض مى‌کنم و هم تبریک می‌گویم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

منبع : سایت کازرون نما

Check Also

خاندانی با پنج شهید عزیز

مدال افتخاری تا ابد جاودان « خاندانی با پنج شهید عزیز » بسم الله الرحمن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *