آخرین خبرها
خانه ---» مرحوم مهندس رجبعلی طاهری ---» پیام های علما و بزرگان ---» آیت الله سید معزالدین حسینی الهاشمی درگذشت مهندس طاهری را تسلیت گفت

آیت الله سید معزالدین حسینی الهاشمی درگذشت مهندس طاهری را تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی اسوه مبارزه انقلابی ، صبر و پایداری ، ثبات قدم و خستگی ناپذیری ، مجاهد فی سبیل الله ، « مهندس رجبعلی طاهری » را به خانواده محترم و همه مبارزان ، مجاهدان و همرزمان آن چهره درخشان تسلیت عرض نموده ، بقای توفیقات راه روشن او را از پیشگاه خداوند متعال خواستارم .

کارنامه نورانی آن عزیز که بی شک از پرسابقه ترین مبارزان راه انقلاب اسلامی بود از سال ۱۳۲۹ که در حمایت از فدائیان اسلام بازداشت شد تا زمان رحلت ، نمودار بیش از شصت سال مبارزه و پایداری در راه تحقق آرمان الهی اسلام است .

و همه می دانند که در دوران اختناق بارهای بار ، در راه اسلام عزیز به زندان افتاد و شدیدترین شکنجه های وحشیانه را تا سرحد مرگ تحمل کرد و سختیها و ناملایمات هرگز در راه اراده استوار او تزلزل ایجاد ننموده و پس از انقلاب به عنوان نماینده شورای انقلاب در استان فارس برگزیده شد و سپس به ساماندهی سپاه پاسداران پرداخت و در دوره مجلس شورای اسلامی به نمایندگی مردم انتخاب و تا پایان عمر لحظه ای از انجام مسئولیت و خدمت کوتاهی ننمود.

او در تمام عمر دل به خدا داده بود و با همین نیت خالصانه زندگانی پربرکت خود را در راه خدا قرار داده بود . رحمت رضوان خدا نثار او باد .

قم – سید معزالدین حسینی الهاشمی

۲۴ مهر ۱۳۹۲

Check Also

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آقای رجبعلی طاهری

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) با صدور پیامی درگذشت آقای مهندس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *