آخرین خبرها
خانه ---» خبرنامه سایت ---» هفته دفاع مقدس گرامی باد

هفته دفاع مقدس گرامی باد

به نام خدای مجاهدان و شهیدان

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوصٌ [سوره مبارکه صف – آیه ۴]

خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند!
هشت سال را دوران دفاع مقدس می نامیم ، از شهریور ۱۳۵۹ تا شهریور ۱۳۶۷ . سالهایی که یادآور تجاوز رژیم بعثی افلقی صدام  بر خاک ایران اسلامی و دفاع جانانه مردان و زنان ایران اسلامی برای حفظ دین و ناموس و آب و خاک عزیزمان و انقلاب اسلامی خونرنگمان است . روبروی ما نه یک رژیم ، بلکه دنیای استکبار به سرکردگی صهیونیسم جنایتکار بود و ارتش بعث تنها مهره نهایی این صحنه بود . رزمندگان اسلام در جنگ از اتباع ۲۷ کشور اسیر گرفتند و لشکری بودند از تجهیزات استکبار ، از هواپیمای سوپراتاندارد و موشک اگزوسه فرانسه ، تانک تی ۷۲ و موشک های فراگ و اسکاد شوروی ، مسلسلهای یوگوسلاوی ، اطلاعات هواپیماهای آواکس آمریکا ، موشک ضدتانک میلان و مینهای ضد نفر و خودرو ایتالیا ، تفربر آرژانتین ، بمبهای خوشه ای شیلی گرفته تا نارنجک های مصری . و در آخر این جنگ ، ما ماندیم با ذره ذره خاکمان که وجبی را واننهادیم و دنیای استکبار با تمام روسیاهی هایش که رفت .
در این دفاع قهرمانانه ، چه دلیرمردانی و چه شیرزنانی جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز لالایی مادران برای طفلان این مرز و بوم دلنشین باشد . بر مزارعمان گندمها برویند و جوانانمان در آرامش تحصیل کنند و تمام قد ، خود را وقف خدمت به این کشور عزیز کنند . آنها با نام و گمنام با یاد ائمه صالح (علیهم السلام) رفتند تا ما و آینده ما بماند و خون سرخ آنها مهر تضمینی شد بر آزادی و استقلال میهن اسلامیمان و غیرت مردانمان و عفت زنانمان تا دیگر چشم ناپاکی بر آب و خاک  ایران عزیزمان نیفتد . به همه آن رزمندگان ایثارگر درود می فرستیم و یاد جانبازانی که سلامتی خود را تقدیم کردند و آزادگانی که قطعه ای از عمر پربرکتشان را به اسارت بردند و جنگ زدگانی که زندگی و کاشانه شان به یغما رفت و یاد همه شهیدان خونین کفن سالهای دفاع مقدس ، آن فرشتگان سبزجامه گرامی باد و راهشان پر رهرو . نثار روح پاکشان ، صلوات و فاتحه ای تقدیم کنیم . . .
نوشته : مهدی طاهری

 

Check Also

شهدا آمدند و مردم شهر پروانه شدند . . .

پیام رهبر معظم انقلاب درپی تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا با حضور حماسی مردم بسم …

یک نظر

  1. الهم صلّ علی محمد و آل محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *