آخرین خبرها
خانه ---» با کاروان شهیدان... ---» شهيد محمد علی زرين كفش ---» شهید محمد علی زرین کفش

شهید محمد علی زرین کفش

وصیت نامه دانشجوی بسیجی شهید محمد علی زرین کفش

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با سلام و درود و عرض ارادت خدمت آقا امام زمان که همان او امید تمامی شیعیان جهان و یارو مددکار و دست گیرنده رزمندگان در تمام عملیاتها و خواسته والای همه ی ارادتمندان دیدن روی پر مهر ایشان است.

و با سلام و درود به نائب برحقش امام خمینی که همانا او روح زندگی به ما داد و طرز چگونه زیستن را به ما آموخت و همانا او کسی است که قلب من برای او می تپد و بایستی قلب همگی ما برای او بتپد و در اینجا فقط این را می گویم که من امام را دوست می دارم و هرگز دست از یاری او نمی کشم و بالاترین خوشحالی من این است که ببینم امام به خاطر کارهای ما خوشحال می باشد و لبخند زیبا و ملیحی را بر لب دارد .

و با سلام و درود خدمت سربازان امام زمان و آنانی که تمام هستی خود را در راه والای دفاع و پیشبرد اسلام در کف اخلاص نهاده اند و از تمام تعلقات دنیوی و خوشی های زودگذر دنیا چشم خود را خلاص کرده اند و به تمامی زیورهای فریبنده این دنیا و خوشی های زودگذر آن پشت کرده اند .

خدمت خانواده عزیزم سلام عرض می کنم و همواره آرزوی سلامتی و موفقیت شما را دارم و همیشه خواست من از درگاه باری تعالی این بوده و هست که همواره شما سعادت دنیا و آخرت را دریابید و از متقین و اولیاء باشید زیرا انسان به این دنیا نیامده است مگر برای عبادت و به درجه اولیاءالله رسیدن و اگر کسی به مقامی کمتر از این راضی شود همانا که ضرر کرده است و همواره در خسران بوده است و من وقتی که به این فکر فرو می روم ، می بینم که عمری در خسران بوده ام ، اما خداوند بسیار کریم است .

در این لحظه که این جملات را می نویسم ، هیچ فکر نمی کنم که لیاقت والای شهادت را داشته باشم ، چون هرچه فکر می کنم می بینم آن کوله باری را که بایستی از توشه راه پر شود ، همه اش از گناه پر شده است و عمری در معصیت خدا به سر برده ام . اما آیه شریفه « لا تقنطوا من رحمت الله . . . » مرا امیدوار کرده است ، اما با تمامی این حرفها اگر لیاقت شهادت را یافتم و به معشوق خود رسیدم . این وصیت را موقعی می خوانید که خاکها این جسم بی ارزش مرا در بر گرفته است و در این لحظه من نمی توانم به شما بگویم که برایم گریه کنید یا نکنید . اما این را می گویم که همواره در فکر آقا اباعبدالله الحسین (ع) باشید و مصیبت های ایشان را مد نظر داشته باشید ، چون هیچ مصیبتی بالاتر از آقا اباعبدالله الحسین (ع) نیست و از این به بعد خوشحال باشید که اقل کم گوشه ای بسیار کوچک از درد آقا اباعبدالله الحسین (ع) را حس می کنید ، هر چند که من نه علی اکبرم و نه خاک پای ایشان گردم و بالاخره همیشه صبر را پیشه کنید زیرا خداوند با صابرین است و آنان را دوست می دارد و همواره زینب را الگوی مقاومت و صبر برای خود انتخاب کنید و زینب وار عمل کنید .

مادر عزیزم و از جان بهترم ، در اینجا نمی دانم چگونه و با چه زبانی از شما حلالیت طلبم . زیرا شما مادری بسیار بسیار خوب و همچنین تربیت کننده ای بسیار خوب و عالی و الگوی خوب برای من بوده اید و همواره باعث افتخار و سربلندی من بوده اید و امیدوارم از این به بعد هم از صابرین خوب باشید و باز باعث سربلندی هر چه بیشتر من نزد آقا اباعبدالله الحسین (ع) باشید و با این صبر زیبای خود مشت محکمی به دهان مستکبرین بزنید و در اینجا این را می گویم که در این مدت زندگی سعی کردم فرزند خوبی برای شما باشم اما با تمام اینها همیشه باعث رنج و زحمت شما بوده ام و بعضی از اوقات نیز با کارهای خود شما را رنجیده خاطر می ساختم ، ولی مادر ، همواره شما را دوست می داشتم و دارم و امیدوارم که مرا حلال کنید و مرا همواره دعا کنید و در صورت زود رسیدن این وصیت نامه ، مخصوصا این دعا را برایم بکنید که در شبهای اول قبر که بسیار شبهای سختی می باشد ، حسین به فریادم رسد و مرا از آن رنجها برهاند .

چند کلمه ای هم با برادران و خواهرانم ،که نزد من عزیز و گرامی هستند ، دارم و آن اینکه آنان نیز برای رضای خدا صبر را پیشه کنند و همواره از درگاه خداوند طلب مغفرت برای خود و این حقیر کنند ، چون این دعاها و این راز و نیازها و این صبرها هستند که کارسازند و روشنگر راه در این دنیا و فروزنده نور در عالم قبر و باعث سربلندی در سرای آخرت و سبب شفاعت بزرگان است .

و در اینجا باز توصیه به صبر می کنم و همچنین توصیه به تقوی می کنم ، چون آقا و مولایم علی (ع) این را به ما آموخته است و این را بدانید که تقوی و صبر جامه ی زیبا و ارزشمندی است برای مؤمن و این را بگویم که راحتی من در صبر کردن شما و ناراحتی و رنج و سرافکندگی من در مقابل آقا اباعبدالله الحسین (ع) در بی صبری شماست و دوباره باز می گویم که اَعمال حضرت زینب را پیش روی خود داشته باشید و همواره این موضوع مهم را در نظر بگیرید که حضرت زینب و اهل بیت امام حسین (ع) بودند که با اَعمال خود ، خون امام حسین (ع) را به ثمر رسانیدند و پیام خون شهداء را به تمامی انسانها دادند و همواره در همان حالت اسارت مهمترین مسئله برای آنها حجاب و دوری از چشم نامحرمان بود و همواره محجوب بوده اند و در اینجا ای خواهرانم و ای کسانیکه وظیفه سنگین مادری را بر دوش دارید ، شما را توصیه می کنم همواره از محجوبین باشید که خدا با عفتتان {شما}را دوست دارد. و همین که الگوی خوبی برای فرزندانتان باشید و امیدوارم که بتوانید فرزندان صالح و شایسته ای را تحویل این جامعه بدهید که این زیباترین ثمره عمر یک انسان است و همواره خود و فرزندانتان را مانوس به قرآن و مقید به پیروی و اطاعت از آن سازید .

و ای برادران عزیزم و ای کسانیکه وظیفه بزرگ پدری را بر دوش دارید همواره خود را در خط اسلام و انقلاب اسلامی قرار دهید که این رستگاری بزرگی است و همچنین سعی کنید که بهترین تربیت کننده برای فرزندانتان باشید و بالاخره از همه شماها می خواهم که مرا حلال کنید و همواره برایم دعا کنید و در اینجا چند زحمتی می خواهم به شما بدهم : درتیر ماه روزه برایم بگیرید ، سه ماه نماز قضای احتیاط و چهارده هزار صلوات برایم بفرستید و دیگر اینکه مقداری پول بدهکارم اما صاحبان آنها را نمی شناسم و در اینجا از شما می خواهم هزار تومان از پولی را که دارم به کمیته امداد امام و بقیه را سه قسمت کنید . یک قسمت آنرا به بخش فرهنگی مسجد و گروه مقاومت و یک قسمت دیگر را به حساب کمک به جبهه و یا کمک به بازسازی بریزید و بقیه را به کسانیکه می دانید ، بدهید.

و اما بعد از اینها ، ای برداران و ای خواهران و دوستان عزیزم سعی کنید که در خط امام باشید و از تفرقه ها و خط بازیها بپرهیزید تا موجب ناراحتی امام نگردید و این را بدانید که ناراحتی امام ، ناراحتی امام زمان (عج) است و خشنودی امام ، خشنودی امام زمان (عج) است . پس سعی کنید امام زمان را خشنود و خوشحال سازید که این فیض بسیار بسیار عظمایی است .

و همیشه دعاهایتان و خواهشتان از خدا این باشد که از مؤمنین و و مجاهدین واقعی باشید و بالاخره در راه او که از همه کس بهتر است ، به درجه رفیع شهادت برسید و همواره از خواستن مرگ در بستر بپرهیزید و تمام وجود و هستی خود را در راه حق تعالی در کف اخلاص بگذارید ، زیرا که امام حسین (ع) در روز عاشورا چنین کرد و مظهر عاشقی و فداکاری شد و دیگر امامان هیچکدام با مرگ طبیعی از دنیا نرفتند و حتی حضرت زهرا (س) نیز از کثرت دردهای وارد بر ایشان به شهادت رسیدند .

والسلام

محمد علی زرین کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *