آخرین خبرها
خانه ---» خبرنامه سایت ---» در پاسداشت دکتر احمد توکلی؛ مردی که با فساد سر ستیز دارد!

در پاسداشت دکتر احمد توکلی؛ مردی که با فساد سر ستیز دارد!

در پاسداشت دکتر احمد توکلی؛ مردی که با فساد سر ستیز دارد!

دکتر احمد توکلی نماینده مردم تهران چند روزی است که دوران نقاهت یک عمل جراحی سخت و سنگین را پشت سر می گذارد.

ایشان در همین ایام سخت و دردناک هم دست از تلاش برنداشته و با ارسال دو نامه، یکی خطاب به نمایندگان مجلس و دیگری خطاب به دکتر روحانی رئیس جمهور، به وظیفه دینی، انقلابی، نمایندگی و رسانه ای خود عمل کرده است.

حضور امثال دکتر توکلی ها در عرصه مجلس، رسانه و دانشگاه نعمت ذی قیمتی است که باید قدردان آن بود. آنانی که با صدای رسا علیه فساد فریاد می زنند، لاجرم دست و دامن و جیب پاکی داشته اند و این خود از برکات جامعه ای است که هنوز در برابر فساد حساسیت دارد و به امید مبارزه و اصلاح وضع موجود، زنده و شاداب و بانشاط ، امید به افق های روشن تر دارد.

منش و رفتار توکلی و توکلی ها می تواند سرمشقی برای ما به ویژه اهالی رسانه باشد. رسانه ای که در برابر فساد چه سیاسی، چه اقتصادی و چه فرهنگی و اجتماعی سکوت کند به مرگ زود رس دچار شده و آنان که فساد را برنمی تابند و فریاد می زنند و هزینه می پردازند، آنان زنده همیشه تاریخند.

در این ایام که اهالی رسانه از همه چیز می نویسند ، متاسفانه از حجاب معاصرتی رنج می بریم که از سرمایه های خود کمتر نام و یادی می کنیم.

به رسم ادب ، درود و سلامی مجدد به جناب دکتر ، یار صمیمی و همیشگی مرحومان مهندس و دکتر طاهری داریم و امیدواریم هر چه سریعتر بهبودی کامل را به دست آورده و در سنگر دفاع از عدالت و حقوق مردم بیش از پیش موفق و سربلند باشد. انشاالله

Check Also

شهدا آمدند و مردم شهر پروانه شدند . . .

پیام رهبر معظم انقلاب درپی تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا با حضور حماسی مردم بسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *