آخرین خبرها
خانه ---» خبرنامه سایت ---» گزینه های روی میز ما

گزینه های روی میز ما

به نام خدای شهیدان

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ – أُولَٰئِکَ أَصْحَابُ الْجَنَّهِ خَالِدِینَ فِیهَا جَزَاءً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ﴿الأحقاف: ١٣و۱۴﴾

کسانی که گفتند: «پروردگار ما اللّه است»، سپس استقامت کردند، نه ترسی برای آنان است و نه اندوهگین می‌شوند.- آنها اهل بهشتند و جاودانه در آن می‌مانند؛ این پاداش اعمالی است که انجام می‌دادند.

۳۵ ساله شد و گام در بهار ۳۶ سالگی اش گذاشت . ایمان دارم سالهای سال خواهد گذشت و نسلهای بعد از ما آنروز که ما نیستیم ، باز هم خواهند بود و جشن تولد انقلاب اسلامی را با لذت تمام خواهند گرفت که نوش جانتان و نوش جانشان باد مستی حظ و کیفی که بردند و خواهند برد ! که هر چه شادی و سرور هست از سر تضمین خون پاکترین فرزندان این آب و خاک است . از ضجه هایی که مهندس رجبعلی طاهری ها در سیاه چاله ها و دخمه های مخوف پهلوی ملعون زدند و از فریاد الله اکبری که بر سر شکنجه گرهای دژخیمان ساواک کشید . از خون جوانان نخبه ای همچون شهید عزیز مسعود طاهری که بر خاک شلمچه تا ابد فرو رفت و بغضی شد بر گلوی سرزمین ایران اسلامی در برابر دشمنانش . از خون چهار شهید مظلوم اسماعیلی که بر سر سفره افطار در  رمضان سال ۱۳۶۰ در منزل دکتر طاهری بر مفرش های خانه اش از حمله مسلحانه منافقین کور دل ریخته شد . باور ندارم که این خونها و انابه ها ، بی صاحب باشند ، هر دم را صاحبی است که اگر نباشد آنگاه باید در خدایی خدا هم شک کرد که نعوذبالله! .

راهپیمایی باشکوه مردم شهید پروز شیراز در ۲۲ بهمن ۹۲

باز هم  گنده لاتهای! دنیا عربده کشیدند! . مست کرده اند و در کوچه های شهرشان رجز می خوانند که گوزینه هایمان روی میز است !! شما نکبتها ، تمبان خودتان را هم نمی توانید بالا بکشید . شما حتی عربده کشی هم بلد نیستید . آنروز که عقل را خداوند تقسیم کرد به یقین شما آخر صف بودید و کم شد سهمتان یا شاید هم هیچ !. شک ندارم که خوب مهندسهایی هستید یا خوب طبابت بلدید یا خوب قرص و دارو می سازید، به فضا رفتنان را منکر نیستم ، اما به یقین به همان اندازه هم باور دارم که از شدت غرور و بدمستی نمی توانید درست فکر کنید . راستی زمانی که ۱۳۰ هزار نفر را در دو شهر هیروشیما و ناکازاکی سوزاندید خوب فکر کردید ؟! زمانی که  در کشورمان کودتای ۲۸ مرداد را براه انداختند و دولت مردمی مصدق را به زیر کشیدند هم درست فکر کردید ؟! روزی که به استناد اسناد مسلم لانه جاسوسی غائله کردستان و خوزستان و کودتای نوژه را راه انداختید ، باز هم درست فکر کردید؟! بی مهابا با اطلاعات ماهواره ها و آواکسهای خودتان به گواه رئیس استخبارات رژیم بعث عراق به آنها کمک کردید تا رزمندگان ما را زمین گیر کنید و اطلاعات عملیاتهای ما را به دشمنمان لو بدهید آیا درست فکر کردید . اصلا شما در دشمنی با ما کم نگذاشته اید؛ بزرگترین هنرتان این بود که زورتان به ما نرسید هواپیمای ایرباس ما را با ۳۰۰ زن و بچه بیگناه آتش زدید ، عذرخواهی که نکردید هیچ به ژنرالش هم مدال دادید .

حالا کدام گوزینه شما مانده که به میدان نیاورده اید ؟

آی یانکی آمریکایی ، تو که غول تکنولوژی هستی ، وقتی همه ما خواب بودیم ، بلد نبودی از یکی از بزرگترین کویرهای دنیا به تهران حمله کنی و چند تا آدمتان را با خود ببری! ، راستی چندتا از این گوزینه ها داری . اینکه در افغانستان راه افتادی بین افغانهای بخت برگشته فکر کردی جنگ بلدی ! اینکه ارتش خسته از سه جنگ صدام را و ملت مظلوم عراق که دنبال هر نجات دهنده ای بود را در یک ماه شکستی و وارد بغداد شدی فکر کردی جنگ بلدی . شما بلد نبودی با یک ژنرال زیرک چشم بادامی ویتنامی به نام جیاب بجنگی و دم خودتان را روی کولت گذاشتی و در رفتی ، اخرسر هم نشستی حساب کردی همه خرجی که در دهه ۶۰ برای کشتن ویتکنگها دادی تقسیم بر تعداد کشته هایشان شد به عبارت هر نفر یک میلیون دلار!.  آی یانکی از آن جنگ برای تو چه ماند!!

حرصتان درآمد ، تا دیدید که اسلام در حال شکفته شدن است و در حال تبدیل شده به یک قدرت جهانی است مدل جهادی از اسلام را به نام القاعده در افغانستان سازماندهی کردید ، البته به بهانه مقابله با حکومت شوروی سابق. اما هدفتان در غایت این نبود . برای شما حتی یک خیمه شب بازی بزرگ به نام ۱۱ سپتامبر و تفهیم آن به کل دنیا که انگشت اتهام را به مسلمانان ببرند ، کاری نداشت . اتفاقا در مقابل برداشتی که می کردید هزینه واقعا ناچیزی است !.  حالا این مجاهدان ( به اصطلاح ) مسلمان در نظر جهانیان افرادی اند که به راحتی سر می برند . بمب گذاری برایشان افتخار است . با عملیات انتحاری و کشتن افراد بیگناه به بهشت میروند! مجسمه های چند هزارساله را به اسم اینکه بت هستند به توپ می بندند . قلب سرباز حریف را از سینه خارج کرده و مانند قبیله های آدم خوار عصر حجر به دندان می کشند! با سرهای بریده شده بازی فوتبال به راه می اندازند! انجام عمل شنیع زنا را به اسم جهاد نکاح ، سنت اسلام می دانند !.  دزدی و غارت منازل مردم را غنیمت جنگی می دانند!. اگر کسی نماز نخواند در ملاء عام شلاق می زنند . اگر زنان بی حجاب باشند آنها را تا سر حد مرگ ، حد میزنند! اکثر کشورهای اسلامی پر است از جنگ و خونریزی و ناآرامی وعدم تحمل مذاهب و ادیان و عدم توانایی گفتمان و . . . و مردم دنیا حالا که به اسلام نگاه می کنند جز تنفر هیچ چیز در ذهن آنها نقش نمیبندد . عجب گوزینه ای !! شما هیچ وقت مرد نبوده ای که مردانه بجنگی !.

انگونه که رهبر فررانه انقلاب اسلامی فرمود مردم و دولت ما اگر به خود و قدرتهای داخلی تکیه کنند و اگر به نصرت خداوند ایمان داشته باشند هیچ قدرتی در هیچ مقیاسی آنها را شکست نخواهد داد. تو دهنی ۲۲ بهمن ۹۲ نثار مغزهای فندقیتان!.

به امید نبرد بزرگ که برای لحظه لحظه اش خوابها دیده ایم . کوله پشتیهایمان را بسته ایم ما را با تو در دیار ایران جنگی نیست جنگ ما با تو مرز ندارد هر جا نام USA را دیدیم یعنی خاکریز تو!. عجب عطشی داریم که برای همیشه نوک عقابت را با پنجه های تیز یوزهای ایرانی خرد کنیم . اصلا این خشم انقلابی ما علت وجود ماست .

و چه عالی فرمود امام زین العابدین (ع) الحمدلله الذی جعل اعدانا من الحمقاء

و شک ندارم ، آمریکا یک دروغ بزرگ است !.

لبیک یا حسین

Check Also

شهدا آمدند و مردم شهر پروانه شدند . . .

پیام رهبر معظم انقلاب درپی تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا با حضور حماسی مردم بسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *