آخرین خبرها
خانه ---» با کاروان شهیدان... ---» شهيد محسن نقدي ---» شهید محسن نقدی

شهید محسن نقدی

بسم الله الرحمن الرحیم.

(ربنا افرغ علینا صبرا و توفنا مسلمین)(اعراف ۱۲۶)

وصیتنامه بنده خدا محسن نقدى

سلام بر مهدى

(من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظروا ما بدلوا تبدیلا) (احزاب ۱۲۳)

 قبل از هرچیز باید بگویم چه بنویسم.از کجا بنویسم. از کجا آغاز کنم، اصلا باورکردنى نیست چگونه مى شود باور کرد که خداى بزرگ بار دیگر بر ما منت نهاده و اسلام عزیز را دگربار براى ما زنده نموده است. قرآنى که تا دیروز جایش در پستوى خانه ها و کارش خاک خوردن بود امروز بار دیگر بطور وسیعى در جامعه مطرح شده و در جامعه اى که سراسر فساد و تباهى گرایى و ذلت بود، دیگر بار نور ایمان پدیدار شده، گویى اسلام نو ظهور کرده و قرآن از نو احیاء شده. انسانهایى که تا دیروز در زیر سلطه جباران بودند هزاران ظلم و ستم بر آنها روا مى شد امروز به انسانهاى آزاده از قید و بند رسته تبدیل شده اند و من تا دیروز مانند اکثر جوانان این آب و خاک در خط یک زندگى کاملا بى هدف قرار گرفته بودم. امروز بجایى رسیده ام که در سر دارم که در راه خدا به جهاد برخیزم و این جان خود که شاید عزیزترین چیزهایم در دنیا باشد فداى خدایم کنم. خدایى که مدتها از او ؟؟؟ بودم و مدتها اعتقاد واقعى به او نداشتم. خدایا ترا سپاس مى گذارم از اینکه بار دیگر نظر لطفى بر مردم ما نمودى و آنها را بار دیگر به راه راست هدایت فرمودى و آنان را در راه خودت قرار دادى و آنان را به قرآن آشنا ساختى به پیغمبر بزرگوارت و اهل بیت گرامیش علاقمند نمودى و رهبرى عظیم الشأن از ذریه پیغمبر بزرگوارت را به ما عطا فرمودى تا در خط سازش ناپذیر او در ظل توجهات ولى عصر حجه ابن الحسن (عج) مکتب تو را در سراسر گیتى ترویج دهیم و در این راه مقدس ما از قید و بندهاى مادى پا فراتر گذاشته و از جان و مال خود مایه گذاشته ایم و آنقدر به این هدف معتقدیم که از جان و مال و خانه و زندگى خود گذشته ایم و خواهیم گذشت و شهداى گلگون کفنى که در این راه داده ایم بهترین شاهد بر این مدعا است. و اکنون من این بنده گناهکار که دگر بار به درگاه با عظمتت روى آورد ؟؟؟ در این راه قدم مى گذارم که اگر شاید زندگى دنیوى من نتواند در جهت پیشرفت اسلام عزیز کارساز نباشد حداقل خون من و مرگ من در این راه مقدس بتواند این رسالت عظیم را به انجام برساند.

در این راه من خود را براى هرچیزى آماده ساخته ام و اکنون بیارى خداوند توانا به جبهه نبرد حق بر علیه باطل مى روم تا حداقل قسمتى از دین خود را نسبت به خون شهیدان راه خدا و قرآن و اسلام عزیز ادا کنم و در این راه پذیراى هر خطرى هستم.

در آخر سخن چند پیام دارم که اولین آن به پدر و مادر عزیزم بطور کلى خانواده ام مى باشد. درود خدا بر شما که سالهاى دراز رنج و زحمت مرا کشیدید و مرا بزرگ کردید، سالهاى سال رنج کشیدید و سختیها را متحمل شدید، نمى دانم که چطور و با چه زبانى جوابگوى این همه زحمات شما باشم ولى فکر مى کنم که همین که در این راه مقدس شهید شوم و شما را مانند خانواده هر شهیدى نزد اسلام انسان سازمان این مکتب جوشان الهى سربلند کنم کافى باشد. چون بیش از این چیز دیگرى در توانم نیست، بتواند جوابگوى زحمات شما باشد. امیدوارم که مرا حلال کنید و هرگز و هرگز دست از اسلام و امام عزیزمان خمینى بت شکن برندارید که من مى دانم این از محالات تا مى توانید در راه انقلاب فعالیت کنید، چون همانطور که خود مادرم بارها به من گفتند زحمت در راه خدا حد و اندازه ندارد و انسان تا در توان دارد باید زحمت بکشد. خداى نکرده در مقابل هیچکدام از مسائل انقلاب خود را غیرمسئول ندانید چون یکى از بزرگترین دشمنان انقلاب همین است که مردم خود را نسبت به مسائل بیطرف و غیرمسئول بدانند.

در آخر اگر خداى متعال به من هم نظر لطفى نمود و من هم شهید شدم در شهادت من هیچکس حق ندارد که گریه کند، شیون نماید، هر کس این کار را بکند از ما نیست، چرا؟ چون که این تضعیف روحیه مى شود، تو مادر عزیزم که مى دانم که شیرزنى هستى که هرگز با این مسائل شکست نمى خورى و از انقلاب سرد نمى شوى، هیچکس در شهادت من حق ندارد گریه کند، و تنها مى توانید برایم فاتحه بخوانید و تکبیر لا اله الا الله و دعا به جان امام بکنید. همچنین چیز دیگرى که لازمه یادآورى است از شما مى خواهم که اگر شهید شدم، پدر عزیزم خود شخصا جسد مرا در قبر بگذارد و پیام دیگر هم به خواهران و برادران عزیز در حزب جمهورى اسلامى دارم قبل از هرچیز باید بگویم من هرگز نتوانستم آنچنان که مى خواستم در حزب فعالیت کنم و یک حزبى واقعى که همان یک مسلمان واقعى با نظم و در خط امام است باشم. از شما عزیزان مى خواهم که به فعالیت خود در این تشکیلات سیاسى، اسلامى همچنان ادامه دهید تا انشاءالله بتوانید آن آرمانهاى مقدس اسلامى که شهدایى همچون سید مظلوم آیت الله شهید دکتر بهشتى و دیگر شهداى عزیز در آن راه جان خود را فدا نمودند به ثمر برسانید و حتما در نظر داشته باشید که سرلوحه برنامه شما فقط تقوى باشد و تا زمانى که در حزب بعنوان یک ارگان متشکل کننده مسلمانان راستین فعالیت نمایید که آن را در خط امام که حال خط الهى است بیایید. الحمدلله همه این نعمتها و آبرو و افتخارها از برکت اسلام برهبرى مجاهد کبیر امام خمینى شکر خدا که این افتخار نصیب خانواده شهداء شد. الحمدلله، الحمدلله، الحمدلله. و من الله التوفیق. والسلام. محسن نقدى.