آخرین خبرها

حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب نماینده محترم مردم استان فارس در مجلس خبرگان در روز سه شنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۰ در جلسه ای که به منظور پاسداشت یاد و خاطره یاران انقلاب و معتمدین نظام و پیروان واقعی ولایت فقیه و رهبری در منزل آقای مهندس رجبعلی طاهری تشکیل شد با نکوداشت یوم الله ۱۵ خرداد و همزمان با مناسبت چهلمین روز درگذشت اباشهید دکتر حاج محمد حسن طاهری ، فرمودند :

« . . . این جلسه مناسبت ویژه ای را به همراه دارد. یادمان برادر بزرگوار و فقید ما مرحوم آقای دکتر محمد حسن طاهری که همه می دانیم از یاران وفادار در طول انقلاب اسلامی بودند و تا آخر بر اصول و ارزش های اسلام و انقلاب ثبات قدم داشته و در این راه فداکاری بسیار نمودند . از جمله جوان عزیزشان، شهید مسعود طاهری که در جبهه حق علیه باطل به لقاء الله پیوست .»

ایشان در ادامه با عنایت به ارزشهای والای شهیدان انقلاب اسلامی و والدین گرانقدر آنها فرمودند: « این پدر و فرزند مصداق بارز این آیه کریمه ی قرآنی بودند:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خداوند ایشان و فرزند شهیدشان را مشمول رحمت خویش قرار داده و بر درجاتشان بیفزاید. »

 

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب

۲۸/۳/۱۳۹۰

Check Also

حضرت آیت الله اسد الله ایمانی

بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون  ضایعه درد ناک فقدان پیشکسوت جامعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *